Muutokset mahdollisia, tarkista aikataulu viikon alussa! Ennakkoilmoittautuminen joillekin tunneille,  laita viesti etukäteen annettuna ajankohtana p.0405720262

Aikataulu ajalle: 25.12-31.12

Ladyjumppa 
Ladyjumpassa alkulämmittely ja lihaskuntoharjoittelu tehdään maltillisella tempolla. Alkulämmittelyssä yksinkertaiset ja helpot askelkuviot. Eivät sisällä hyppyjä. Lihaskuntoa vahvistetaan monipuolisin harjoituksin, omaa kehoa kuunnellen. Lihaskuntoharjoittelussa apuvälineinä mm. käsipainot. Tunnilla treenaamme myös lantionpohjalihaksia.
Lopussa rentouttava venyttely.

FIREWORKS =Teho  & Syvät lihakset +venyttely
Teho:
tunnilla hiki virtaa ja syke kohoaa varmasti! Tällä intervalli-tunnilla vuorotellaan lihaskuntoliikkeitä ja sykkeenkohotuksia lyhyissä jaksoissa ja pakotetaan keho äärimmilleen. Liikkeet tehdään ns. pattereina.
Syvät lihakset:
Syvät lihakset ovat asentoa ylläpitäviä lihaksia eli ryhtilihaksia, jotka ovat kaikkein lähimpänä ihmisen tukirankaa. Niiden tehtävänä on ylläpitää normaalia ryhtiä.

Kahvakuula
Kaikille sopivalla kuulaharjoittelulla treenataan tehokkaasti voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta - samalla aerobinen kunto kasvaa. Liikkeet ovat dynaamisia ja toiminnallisia, isoja ja kokonaisvaltaisia. Kuulia löytyy eri kokoisia välillä 4 kg-12 kg (16 kg). 

RVP-PumpMix 
Aerobista ja lihaskuntotreeniä. Helppoja askelkuvioita. Lämmittelyssä käytetäään apuna step-lautaa.
Koko kropan tehotreeni. Selkätreenissä ei ole ylöspunnerruksia.
Lopussa palauttavat venyttelyt.

BODYPUMP LesMills

Suosittu tunti, jossa käytetään levytankoa ja/tai käsipainoja, ei vaikeita askelkuvioita.
Vahvistaa ja kiinteyttää tehokkaasti vartalon lihaksia. Sopii sekä naisille että miehille.

BODYSTEP® LesMills
Atleettinen ja tehokas step-tunti. Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeuden jokainen
voi säätää itselleen sopivaksi. Motivoiva musiikki auttaa nostamaan sykkeen maksimilukemiin.

RetroBic
Sykettä nostavin aerobic-askelin palataan takaisin kultaiselle 80-luvulle ja hankitaan kiinteyttä muskeleihin Ysärin tahtiin,
välineinä oma keho ja puntit.

R-V-P-K =Reisi-vatsa-peppu-kädet
Tehotunti perusliikkeillä. Voit tehdä tunnin ilman lisäpainoja mutta painoilla saat hieman lisää potkua ja haastetta harjoitteluun. Tunnilla keskitytään reisiin, pakaroihin, vatsalihaksiin ja myös kädet otetaan tällä tunnilla treenaukseen! Apuvälineinä saatetaan käyttää jättipalloa, step-lautaa, vastuskuminauhoja jne.

LAVIS-Lavatanssijumppa
LAVIS on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha, valssi, salsa jne.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Zumba
ZumbaTanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat mm. merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso ja salsaton ja flamenco.Tunti koostuu intervallityyppisestä ohjelmasta, jossa osa liikkeistä tehdään nopealla, osa hitaammalla tempolla. Liikkeet kohdistuvat yksittäisten kehonosien sijasta koko vartaloon.Ohjaajien tunnit poikkeavat toisistaan, sillä he luovat itse tuntisisältönsä musiikkeineen tai poimivat koreografiat sekä musiikit suoraan Zumba Fitnessin tuottamasta ohjelmistosta.

Girl Power -ei aikataulussa
Tehokkaan harjoittelun, cardio bodyn ja mukaansatempaavan musiikin avulla saat treenistäsi enemmän.
Uskaltaudu haastamaan itsesi ja tunne olosi voittajaksi. Hikitakuu tällä tunnilla.

PILOXING® BARRE  -ei aikataulussa
on balettitankoa hyödyntävä harjoitusohjelma, joka on täydellinen ja pehmeä yhdistelmä PILOXINGin parhaimmista liikkeistä. Takuulla loistava keskivartalo, notkeus, lihaksien kiinteytys, parempi tasapaino.

BodyMix -ei aikataulussa
Tehokas jumppa sisältäen aerobista harjoittelua sekä lihaskuntotreeniä.
Step- askellusta, combat- iskusarjoja sekä pumppiliikkeitä. Näitä kaikkia pitää tunti sisällään.
Ei vaikeita askelkuvioita.

PowerH.I.I.T (high-intensity interval training)
Harjoitusmuoto, jonka tehon voit todeta helposti -puoli tuntia riittää, jos uskallat antaa kaikkesi.
Kilpaile itseäsi ja aikaa vastaan - tästä on tanssi kaukana!

Niska -hartia-jumppa +venyttely
Niska-hartiajumppa elvyttää kireitä, jumiutuneita lihaksia. Liikkeet tehdään rauhalllisesti ja huolellisesti. Mukaan tarvitset pyyheliinan mitä voit käyttää pään alla. Noin puolet tunnista tehdään harjoituksia ja toinen puoli venytellään.

Syvävenyttely
Venyttely on tärkeä osa lihaskuntoharjoittelua.
Kaikille sopivalla tunnilla tehdään pitkät venyttelyt eri lihasryhmille.Tunnilla voit olla vaikkapa villasukat jalassa, ota mielellään pitkähihainen paita mukaan.

 

Tauolla olevat ja satunnaisesti pidettävät tunnit (näitä tunteja on mahdollisuus tilata yritykselle yksityistuntina
ota yhteyttä p. 040 572 0262 ,apollogym@apollogym.fi

FitBall-ei aikataulussa
Kaikille sopivalla tehokkaalla tunnilla parannetaan ison jumppapallon avulla lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä tasapainoa, erityisesti keskivartalon korsetin lihaksia. Helpon lämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeillä, lopussa palauttavat venyttelyt.

Nia (satunnaisesti pidettävä tunti)

  • Nia tarjoaa turvallisen ja hauskan, luovuutta lisäävän liikuntamuodon.

  • Tunti alkaa lämmittelyllä; ”get moving”-osuudessa liikkeet voimistuvat ja nopeutuvat, tunti päättyy joogan tyyppiseen rauhoittumiseen.

  • Jokainen sovittaa liikkeensä omaan kuntoonsa - Nia sopii aivan kaikille. 

PHA-jumppa -ei aikataulussa
Tehokas jumppa ilman vaikeita askelkuvioita.Apuvälineinä levy- ja käsipainot sekä step-lauta.Alkulämmittelyn jälkeen vuorotellaan lihaskunto- ja sykkeenkohotusosioiden välillä, lopussa tehdään usein sekä vatsa- että selkälihaksia ja venytellään 10 min.

BodyBox 45 -ei aikataulussa
Core treeniä sekä kiertoharjoittelua eri lihaskuntopisteillä. Käytetään myös säkkejä kahdessa pisteessä. Hartioille erittäin hyvää kuntoilua! Säkkihanskat löytyy salilta. Voit ottaa omat hanskat mukaa mikäli sinulla sellaiset on.
Zumba Step -ei aikataulussa tunti on yhdistelmä Zumban vauhdikkaita fitnessrytmejä sekä Step laudalla tapahtuvaa aerobista harjoittelua. Ei vaikeita askelkuvioita. Zumba Step tunnilla poltat paljon kaloreita! Reidet ja pakarat kiinteytyvät sekä kuntosi nousee. Tule kokeilemaan Zumba Step tunteja latinomusiikilla höystettynä!

Muokkaus -ei aikataulussa

  • Rvp-tunnin tavoin perusaerobicliikkeitä sisältävä tunti, ei vaikeita kuvioita tai pitkiä askelsarjoja.

  • Tunnilla treenataan myös ylävartalon lihaksia joko yksin tai yhdistelemällä eri liikkeitä.

Kuntonyrkkeily(satunnaisesti pidettävä tunti)

  • Liikuntamuoto, jonka liikkeet on poimittu suoraan nyrkkeilystä, mutta laji on kuitenkin puhtaasti liikunnallinen

  • Käytetään säkkihanskoja, lyödään pistehanskoihin sekä säkkiin. Treeni tehdään kiertoharjoitteluna, mukana vatsa-, selkä-, jalka-, käsi- sekä rintalihakset.

  • Jokainen harjoittelee oman kunnon mukaan, joten tahti voi olla erittäin kova, jolloin kaloreitakin kuluu yllättävän paljon.

PerfectCore30 - ei aikataulussa
Haluatko vahvan ja ryhdikkään selän sekä vielä kaupan päälle kiinteät pakarat.
Perfect core on keskivartalon voimaa, kestävyyttä ja kehonhallintaa parantava tunti.
Liikkeissä käytetään apuna painoja, Bosu-palloa sekä vastuskuminauhoja.
Tehokas treeni. Kehonhallinta ja tasapaino parantuu tässä treenissä. Sopii kaikille!

PowerBodyBox30 -ei aikataulussa
Tehokas puolituntinen. Haasta itsesi! Syke ja lihaskunto vuorotellen. Pieni lämmittely alussa.
Painot, säkki, step-lauta jne. Kuntonyrkkeilystä tuttuja lyöntejä sekä varjona että säkkilyönteinä.
Hauskaa ja tehokasta!

Kiinteytys -ei aikataulussa
Helpoilla askelsarjoilla alkulämmittely.
Apuvälineinä käytetään käsipainoja, levypainoja sekä joskus myös step-lautaa.Jumpassa tehdään pitkiä sarjoja ja paljon toistoja. Joudut todella punnertamaan itsestäsi kaiken irti ja näin ollen saat tehokkaan treenin koko kropalle. Lopussa venyttelyt. Sopii kaikille!

Kahvakuula in circuit -ei aikataulussa
Tunnilla käytetään kahvakuulaa lihaskuntoliikkeissä, mukana on myös erilaiset aerobiset pisteet.
Vatsa- ja selkälihakset ym. treenataan vaihtelevasti kiertoharjoittelun omaisesti.
Tunti sopii kaikille - jokainen tekee itselleen sopivanpainoisella kahvakuulalla, jonka saa saliltamme.