Personal Trainer PIENRYHMÄT 

A) Kuntosali starttiryhmä
Aloittelevalle treenaajalle seuraava ryhmästartti:
4 krt ti klo.18.30-19.30, uusi ryhmä alkaa ti 27.8

Hinta 76,00
-Käynneillä opitaan kuntosalilaitteiden oikeaoppinen käyttö ja oikea harjoittelutekniikka 
-Jokainen saa oman ohjelman mitä voi jatkaa itsenäisesti kuntosalilla
Ilmoittaudu mukaan viim.24.8 p.0405720262 tai apollogym@apollogym.fi.

ole nopea sillä paikkoja on rajoitettu määrä💪

 

 

YRITYSTUNTI
Syksyn 2019 yritystunnit edullisemmin ennakkoon ostettuna! Yritystunnit ennakkomyyntinä  tunnit pidetään1.8-30.11.2019 välisenä aikana.
Valittavana esim.: Kahvakuula, TotalBody, Core+venyttely tai Lavis+ vatsa/venyttely. Ota yhteyttä, tässä vaiheessa on vapaana vielä aikoja. P. 040 572 0262 tai apollogym@apollogym.fi

 

NUORISOKURSSI KUNTOSALIHARJOITTELUUN!
Oletko 14-17 vuotias ja kiinnostunut kuntosaliharjoittelusta?
Ohjattua harjoittelua salilla Personal Trainerin kanssa
5 krt, klo.15.00-16.00
Huoltajan suostumus kurssiin vaaditaan.
Seuraava kurssi alkaa syksyllä 2019!

Varaa paikkasi jo nyt: apollogym@apollogym.fi

____________________________________________________________________________________

Liikunta palvelee sekä fyysistä että henkistä hyvinvointia.
Pitää yllä terveyttä ja jaksamista sekä virkistää, antaa energiaa!
Liikunnan avulla voidaan hallita stressiä, parantaa unen laatua ja helpottaa nukahtamista. Haastavissa elämäntilanteissa liikunta auttaa vähentämällä ahdistusta ja jännitystiloja. Liikunta hyvinvoinnin osatekijänä luo pohjan terveelle elämälle ja elämäntavoille.

TUTUSTUMISKERTA PT-käynnille
1 kerta tutustumistreeni uudelle asiakkaalle
30 min. =34,00
Varaa aika ohjaukseen. p. 040 572 0262 tai kati.ojakorpi(at)gmail.com 
 
 

Kuntosaliharjoittelu 
Enemmän voimaa, parempi tasapaino, lisää liikuntakykyä! 
Opi käyttämään kuntosalilaitteita oikein ja turvallisesti asiantuntevan ohjaajan opastuksella.

Voimaharjoittelua kutsutaan myös painoharjoitteluksi tai kuntosaliharjoitteluksi. Se vahvistaa lihaksia ja luustoa sekä vähentää rasvakudoksen määrää. Jo muutaman kuukauden pituinen säännöllinen treeni lisää iäkkäiden lihasvoimaa 10–30 prosenttia. Yhdessä treenaaaminen on hauskaa. Oman porukan tsemppi auttaa jaksamaan ja tekee harjoittelusta tehokasta. Kaikenlisäksi se on hauskaa.
Liikunta on osa kokonaisvaltaista hyvinvointia