TUNTIEN SISÄLLÖT:


TotalBody
Pumpin tyyliin tunnilla treenataan reisiä, pakaroita, rintaa, selkää, ojentajia, hauista, hartioita ja tietysti vatsaa. Monipuolisesti kaikkea yksin ja liikkeitä yhdistellen. Apuna käytetään step lautaa, tankoa/levypainoja ja käsipainoja. Tämä tunti sopii kaikille. Lopussa venytellään ja rentoudutaan (:

Circuit kuntosalilla UUTUUS!
Ohjattu kuntosaliharjoitelu. Lämmittely aluksi ja sen jälkeen lihaskuntotreeniä sekä laitteilla että muilla välineiillä esim. tanko/käsipainot. Tunti sopii kaikille. Opastus laitteiden käytöstä tunnin alussa. Lopussa vielä palauttavat venyttelyt.


Z
umba
ZumbaTanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat mm. merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso ja salsaton ja flamenco.Tunti koostuu intervallityyppisestä ohjelmasta, jossa osa liikkeistä tehdään nopealla, osa hitaammalla tempolla. Liikkeet kohdistuvat yksittäisten kehonosien sijasta koko vartaloon.Ohjaajien tunnit poikkeavat toisistaan, sillä he luovat itse tuntisisältönsä musiikkeineen tai poimivat koreografiat sekä musiikit suoraan Zumba Fitnessin tuottamasta ohjelmistosta

 

Step mix
Tehokas step-tunti. Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeuden jokainen voi säätää itselleen sopivaksi. Motivoiva musiikki auttaa nostamaan sykkeen maksimilukemiin. Tule mukaan. Tunti on todella tehokas.

 

R-V-P=Reisi-vatsa-peppu (+core)
Tehotunti perusliikkeillä. Voit tehdä koko tunnin ilman lisäpainoja mutta painoilla saat hieman lisää potkua ja haastetta harjoitteluun. Tunnilla keskitytään reisiin, pakaroihin, vatsalihaksiin. Apuvälineinä saatetaan käyttää jättipalloa, step-lautaa, vastuskuminauhoja jne.

TehoMuokkaus
Perusaerobic liikkeitä sisältävä tunti, ei vaikeita kuvioita tai pitkiä askelsarjoja.Tunnilla treenataan myös ylävartalon lihaksia joko yksin tai yhdistelemällä eri liikkeitä.

Kahvakuula
Kaikille sopivalla kuulaharjoittelulla treenataan tehokkaasti voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta - samalla aerobinen kunto kasvaa. Liikkeet ovat dynaamisia ja toiminnallisia, isoja ja kokonaisvaltaisia. Kuulia löytyy eri kokoisia välillä 4 kg-12 kg (16 kg).

 

Naisten Kuntonyrkkeily
Liikuntamuoto, jonka liikkeet on poimittu suoraan nyrkkeilystä, mutta laji on kuitenkin puhtaasti liikunnallinenKäytetään säkkihanskoja, lyödään pistehanskoihin sekä säkkiin. Treeni tehdään kiertoharjoitteluna, mukana vatsa-, selkä-, jalka-, käsi- sekä rintalihakset.Jokainen harjoittelee oman kunnon mukaan, joten tahti voi olla erittäin kova, jolloin kaloreitakin kuluu yllättävän paljon.


Satunnaisesti pidettävät tunnit tai tunti on tauolla.

FIREWORKS =Teho & Syvät lihakset +venyttely
Teho:
tunnilla hiki virtaa ja syke kohoaa varmasti! Tällä intervalli-tunnilla vuorotellaan lihaskuntoliikkeitä ja sykkeenkohotuksia lyhyissä jaksoissa ja pakotetaan keho äärimmilleen. Liikkeet tehdään ns. pattereina.
Syvät lihakset:
Syvät lihakset ovat asentoa ylläpitäviä lihaksia eli ryhtilihaksia, jotka ovat kaikkein lähimpänä ihmisen tukirankaa. Niiden tehtävänä on ylläpitää normaalia ryhtiä.

LAVIS-Lavatanssijumppa
LAVIS on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha, valssi, salsa jne.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.
 

Just´Dance
Kevät uutuutena Teron uusi Just´Dance tunti.
Sitä kannattaa ehdottomasti tulla kokeilemaan kaikki tanssin ystävät ja fiilistelyä kaipaavat!
Heittäydy tunnin vietäväksi ja nauti tanssin hurmasta!

Keppi+Stretch&Relax
Kepin kanssa kevyttä treeniä koko vartalolle. Venyttelyä ja rentoutusta tunnin loppupuoliskolla.
Tunti sopii kaikille.


Ladyjumppa -ei aikataulussa
Ladyjumpassa alkulämmittely ja lihaskuntoharjoittelu tehdään maltillisella tempolla. Alkulämmittelyssä yksinkertaiset ja helpot askelkuviot. Eivät sisällä hyppyjä. Lihaskuntoa vahvistetaan monipuolisin harjoituksin, omaa kehoa kuunnellen. Lihaskuntoharjoittelussa apuvälineinä mm. käsipainot. Tunnilla treenaamme myös lantionpohjalihaksia.
Lopussa rentouttava venyttely.

BodyMix 
Jumppa sisältää aerobista harjoittelua sekä lihaskuntotreeniä.
Ei vaikeita askelkuvioita.

Power H.I.I.T (high-intensity interval training)

Harjoitusmuoto, jonka tehon voit todeta helposti -puoli tuntia riittää, jos uskallat antaa kaikkesi.
Kilpaile itseäsi ja aikaa vastaan - tästä on tanssi kaukana!

 

Tauolla olevat ja satunnaisesti pidettävät tunnit (näitä tunteja on mahdollisuus tilata yritykselle yksityistuntina
ota yhteyttä p. 040 572 0262 ,apollogym@apollogym.fi

 

Niska -hartia-jumppa +venyttely
Niska-hartiajumppa elvyttää kireitä, jumiutuneita lihaksia. Liikkeet tehdään rauhalllisesti ja huolellisesti. Mukaan tarvitset pyyheliinan mitä voit käyttää pään alla. Noin puolet tunnista tehdään harjoituksia ja toinen puoli venytellään.

 Syvävenyttely
Venyttely on tärkeä osa lihaskuntoharjoittelua. Kaikille sopivalla tunnilla tehdään pitkät venyttelyt eri lihasryhmille.Tunnilla voit olla vaikkapa villasukat jalassa, ota mielellään pitkähihainen paita mukaan.

 RVP-PumpMix
Aerobista ja lihaskuntotreeniä. Helppoja askelkuvioita. Lämmittelyssä käytetäään apuna step-lautaa. Koko kropan tehotreeni. Selkätreenissä ei ole ylöspunnerruksia. Lopussa palauttavat venyttelyt.

FitBall-ei aikataulussa
Kaikille sopivalla tehokkaalla tunnilla parannetaan ison jumppapallon avulla lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä tasapainoa, erityisesti keskivartalon korsetin lihaksia. Helpon lämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeillä, lopussa palauttavat venyttelyt.

RetroBic -ei aikataulussa
Sykettä nostavin aerobic-askelin palataan takaisin kultaiselle 80-luvulle ja hankitaan kiinteyttä muskeleihin Ysärin tahtiin,
välineinä oma keho ja puntit.

Nia (satunnaisesti pidettävä tunti)
Nia tarjoaa turvallisen ja hauskan, luovuutta lisäävän liikuntamuodon.Tunti alkaa lämmittelyllä; ”get moving”-osuudessa liikkeet voimistuvat ja nopeutuvat, tunti päättyy joogan tyyppiseen rauhoittumiseen.Jokainen sovittaa liikkeensä omaan kuntoonsa - Nia sopii aivan kaikille. 

PHA-jumppa -ei aikataulussa
Tehokas jumppa ilman vaikeita askelkuvioita.Apuvälineinä levy- ja käsipainot sekä step-lauta.Alkulämmittelyn jälkeen vuorotellaan lihaskunto- ja sykkeenkohotusosioiden välillä, lopussa tehdään usein sekä vatsa- että selkälihaksia ja venytellään 10 min.

BodyBox 45 -ei aikataulussa
Core treeniä sekä kiertoharjoittelua eri lihaskuntopisteillä. Käytetään myös säkkejä kahdessa pisteessä. Hartioille erittäin hyvää kuntoilua! Säkkihanskat löytyy salilta. Voit ottaa omat hanskat mukaa mikäli sinulla sellaiset on.


Zumba Step -ei aikataulussa tunti on yhdistelmä Zumban vauhdikkaita fitnessrytmejä sekä Step laudalla tapahtuvaa aerobista harjoittelua. Ei vaikeita askelkuvioita. Zumba Step tunnilla poltat paljon kaloreita! Reidet ja pakarat kiinteytyvät sekä kuntosi nousee. Tule kokeilemaan Zumba Step tunteja latinomusiikilla höystettynä!

PerfectCore30 - ei aikataulussa
Haluatko vahvan ja ryhdikkään selän sekä vielä kaupan päälle kiinteät pakarat.
Perfect core on keskivartalon voimaa, kestävyyttä ja kehonhallintaa parantava tunti.
Liikkeissä käytetään apuna painoja, Bosu-palloa sekä vastuskuminauhoja.
Tehokas treeni. Kehonhallinta ja tasapaino parantuu tässä treenissä. Sopii kaikille!

PowerBodyBox30 -ei aikataulussa
Tehokas puolituntinen. Haasta itsesi! Syke ja lihaskunto vuorotellen. Pieni lämmittely alussa.
Painot, säkki, step-lauta jne. Kuntonyrkkeilystä tuttuja lyöntejä sekä varjona että säkkilyönteinä.
Hauskaa ja tehokasta!

Kiinteytys -ei aikataulussa
Helpoilla askelsarjoilla alkulämmittely.
Apuvälineinä käytetään käsipainoja, levypainoja sekä joskus myös step-lautaa.Jumpassa tehdään pitkiä sarjoja ja paljon toistoja. Joudut todella punnertamaan itsestäsi kaiken irti ja näin ollen saat tehokkaan treenin koko kropalle. Lopussa venyttelyt. Sopii kaikille!

Kahvakuula in circuit -ei aikataulussa
Tunnilla käytetään kahvakuulaa lihaskuntoliikkeissä, mukana on myös erilaiset aerobiset pisteet.
Vatsa- ja selkälihakset ym. treenataan vaihtelevasti kiertoharjoittelun omaisesti.
Tunti sopii kaikille - jokainen tekee itselleen sopivanpainoisella kahvakuulalla, jonka saa saliltamme.